Wheel.Cars | Автомобільні шини та диски Loading

Догляд за декоративними деталями та оббивкою

Склад наносять тампоном на добре очищену поверхню гуми і після просушування натирають до блиску вовняною ганчіркою. Крім захисних властивостей, засіб відновлює чорний колір гуми, надає їй блиску. Фарбуванням можна обробляти не тільки ущільнювальну гуму скла, але також бічні поверхні шин та інші гумові деталі автомобіля.

Декоративними деталями автомобіля прийнято називати частини кузова, що мають гальванічне покриття, однак така назва не зовсім відповідає дійсності, оскільки більшість хромованих частин кузова (ручки дверей, облицювання фар, облицювання радіатора, буфера, дзеркала заднього виду та ін.) функціонально необхідно, хоча вони та повинні прикрашати автомобіль.

Як відомо одним із способів захисту сталі від корозії є гальванічне покриття її поверхні шаром стійкішого до атмосферного впливу металу. Найбільш підходящим для цього металом є хром.

Будучи дуже хімічно стійким, хромове покриття має один істотний недолік.

Через пористість його не можна наносити безпосередньо на сталь, так як при попаданні вологи створюється гальванічна пара і відбувається посилене руйнування металу, що захищається.

Враховуючи цю обставину, перед хромуванням для зменшення пористості наносять підшар міді та нікелю. Так, наприклад, при хромуванні деталей легкових автомобілів на сталеву поверхню наносять два шари міді загальною товщиною близько 35 мк, два-три шари нікелю завтовшки близько 25 мк і верхній шар хрому товщиною 0,25-0.50 мк. Захисна здатність гальванічного покриття залежить від загальної товщини покриття, а також рівномірності та пористості окремих шарів.

Встановлено, що гальванічні тришарові покриття мідь-нікель-хром при впливі на них атмосферного повітря, особливо забрудненого сірчистим газом, плівкою покриваються продуктів корозії нікелю і міді.

Поява їх на поверхні показує, що наявність у верхньому шарі хрому нір призводить до анодного розчинення нікелю.