Wheel.Cars | Автомобільні шини та диски Loading

Асортимент та особливості застосування захисних засобів для днища та крил автомобіля

Грунтовки добре поєднуються з ґрунтами ГФ-020, ФО-ОЗК, шпаклівкою ЕП-0010 та ін. При роботі з перетворювачами іржі потрібно суворо дотримуватися способів їх застосування. Не слід думати, що ці засоби перетворять продукти корозії будь-якої товщини.

Необхідно завжди пам’ятати, що якщо не зняти товсті пласти пухкої іржі, то перетворювачі, що застосовуються, проникнуть тільки в зовнішні
шари іржавої поверхні, а процес корозії безперешкодно розвиватиметься вглиб вже під шаром перетворених продуктів. Крім того, необхідно суворо витримувати час перетворення, інакше кислота, що не прореагувала, сама стане джерелом корозії. Асортимент вітчизняних захисних препаратів, призначених для ремонту днища та крил автомобілів, в даний час представлений наступними мастиками та пастами: «Автоантикор для днища бітумний», «Матика бітумна антикорозійна», «Матика сланцева автомобільна МСА», «Автоантикор для днища та «Паста автомобільна ПА». «Автоантикор для днища бітумний» (ТУ 6-15-490-75) є сумішшю нафтового бітуму, фенол – альдегідної смоли, наповнювача та органічного розчинника.

Перед нанесенням антикора необхідно поверхню, що захищається, очистити від бруду, відсталого покриття і іржі. Якщо механічне очищення утруднене, рекомендується її обробити перетворювачем іржі.

Очищену поверхню знежирити. Ретельно перемішаний антикор нанести пензлем або розпилювачем у два-три шари з міжшаровим сушінням протягом 24 годин при температурі не нижче +10°С. Допускається сушіння ламповим рефлекторним обігрівачем при температурі не вище – 60°С. При нанесенні антикора розпилювачем з фарбонагнітального бачка допускається розводити його склад до необхідної в’язкості ксилолом, уайт – спіритом, бензином або розчинником РС-2. Покриття наноситься завтовшки до 1 мм.